Ekspress omandas kaubamärgi Ajukääbus

Eesti Ekspressi Kirjastuse AS sai 2. veebruaril 2007 kätte õiguse kasutada kaubamärki Aivo Kääpiö (soome k. tõlkest ajakääbus või ajukääbik) klassis 16 ehk ajalehed, ajakirjad jne.
Tõenäoliselt on ajukääbus igati sobiv nimi, millega iseloomustada oma kliente ja reklaamida oma tooteid.
Pahatahtlikud inimesed võiksid öelda, et see oligi ajastatud IPO ehk aktsiate turule toomise ajaks, et Luik teeb sama mis Hanshmidt ja Pant tegid Tallink´i aktsiatega, mille hind on ainult langenud.
Lisan pildi Kaubamärgilehest nr 3, kus on vastav registreering avaldatud.
ajupoisike

2 Vastust

  1. Aivo Kääpiö nime all ilmusid kunagi artiklid Nelli Teatajas. Või oli see Postis. Kunagi ma mikskipärast arvasin, et selle nime taga peitub Margo Vaino. Või oli see keegi teine. Vana pea ei pea enam kõiki asju kinni.

  2. […] siia juurde, et Ekspress omandas kaubamärgi ajukääbus, 5. aprillist lõpetasin Ekspressi paberlehe ostmise ja on-line reklaami terroriseerivast […]

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: