Lõpetasin Ekspressi ostmise

Nüüd olen siis nädal aega elanud ilma ühtegi eestikeelset paberajalehte või ajakirja ostmata. Hüvasti: Just!, Kroonika ja Eesti Ekspress, minu kroonidega ärge enam arvestage. Niigi maksan interneti eest ühes kuus ligi 2 tuhat ja selle summa eest tahaks ka infot tasuta saada. Olen kindel, et midagi halba minuga ei juhtu kui mul jääb teadmata kes millisel vastuvõtul käis ja kuidas riides oli või mitu tervet lehekülge on Ekspressis reklaami. Ja rääkides veel Ekspressist siis pärast börsile minekut läheb see infokanal tõenäoliselt veelgi kollasemaks, sest kusagilt tuleb ka investoritele raha tagasi teenida.

2 Vastust

  1. “Niigi maksan interneti eest ühes kuus ligi 2 tuhat ja selle summa eest tahaks ka infot tasuta saada.”

    Sõiduauto võib ka 10 miljoni krooni eest osta, aga ega ta selle pärast ise ei sõida…

  2. […] 5. aprillil 2007 lõpetasin paberil ajalehtede ja ajakirjade ostmise. Sellega kaotasid nii Kroonika, Just! kui Eesti Ekspress ühe püsilugeja. Mina olen rahul. Uni on sügav ja rahulik, seedimine korras. Raha jääb ka nädalas vähemalt 35 krooni muudeks kulutusteks alles. […]

Lisa kommentaar

