Vabaks on-line reklaami terrorist!

Eesti ajalehtede ja portaalide reklaamitulv hakkab oma rohkuses meenutama juba terrorit ehk hirmu all hoidmist. Külastaja ei tea kunagi, kas tal üldse õnnestubki teksti näha või kuvatakse ainult reklaampinda.
Järgnev pilt on delfi külastajatele üsna sage kus avalehel on 95 protsenti kaetud reklaampiltidega ja alles mõningase ootamise järel avaneb võimalus näha peauudise tekst. 13. aprillil oli ainus nähtav tekst kuupäev.
reklaamiuputus
Omamoodi halva rekordiga sai 16. aprillil 2007 hakkama Eesti Päevaleht, mille uues funktsioonis on külastajale pärast artiklil klikkimist üle terve ekraani ilmuva reklaami sundnäitamine, mis väidetavalt kaob 5 sekundi pärast.
reklaamiaken epl

Mind häirib selline infole ligipääsu takistamine reklaamiga sedavõrd, et otsustasin delfi ja EPLO edaspidisel külastamisel keelata brauseril JavaScript toetuse. Kui see maha keerata, siis pole ka mingeid ülesse hüppavaid aknaid. Ja kui kasutada veel funktsiooni, et pilde ei laeta, siis on tulemus lausa väga kena.
Lisan siia delfi avalehe, kus brauseril on keelatud javaScript ja piltide laadimine.
delfi pildivabana

Advertisements

Üks vastus

  1. […] varem kirjutanud juhtumitest, kus terve Delfi esileht on reklaami täis olnud ja ainus näha olev teks oli kuupäev. Peale […]

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: