Delfi uueks nimeks saab sitatsoon

Olen varem kirjutanud Eesti Ekspressist, kellele kuulub kaubamärk Aivo Kääpiö ehk Ajukääbus. Nüüd on AS Delfi astunud sammukese edasi sellel idiootse turunduse teel. Juba lähima aasta jooksul tuuakse turule teenus, mille ligilähedane nimi on SITATSOON.

Olen juhuslikult teada saanud Delfi AS plaanist võtta kasutusele uued tootenimed. Neid on 5, kuid kõik nad on üksteise võidu jaburad. Lisaks eelpool nimetatud sitatsoonile on teiseks võimalikuks variandiks selline, mis kõlab ligikaudu kui KOERAKUUT.

Millised saavad olema ülejäänud kolm nimetust, saate teada esmaspäeva hommikul avaldatavas blogi sissekandes. Uskuge, Delfi turundusosakonnas on tööl ajukääbikud, sest need tootenimed on sedavõrd ajuvabad ja lisaks kuulub Delfi nüüd ka Eesti Ekspressi kontserni.

Foto: http://farm1.static.flickr.com/82/219269496_34a70ce26a.jpg

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: