Kristiina Shmigun sünnitab jänki

šmigun pole mulle eriti sümpatiseerinud. Jätab sellise põhiharidusega keskpäraselt inetu mulje. Nüüd siis tuli välja, et ka lapse sünnitab Ameerikas. Ikka selleks, et saada sigitisele jänkistani kodakondsus. Samale järelduse tuli ka Pullerits oma blogis, kuid ajaliselt jõudsin ma sellele järeldusele märksa varem kui Pulleritsu blogist seda lugesin. Lihtsalt tema juhtus arvuti taga olema ja juba trükkis (  http://suusk.blogspot.com/ ) kui mina polnud veel arvutisse vaadanudki ega linna kõndima läinudki ja seal kioski küljes SLÕ reklaami näinud. Mulle teeb heameelt, et minu esimene mõte Kristiina ameerikasse jäämise põhjustest oli üsna sarnane Pulleritsu arvamusega.

Lisa kommentaar

