Sampo pank saab 1. juunist sinise logo

Sampo pank saab 1. juunil 2008 uue sinise logoSampo pank saab 1. juunil endale uue identiteedi. Suurim esmapilgul märgatav muutus saab olema senise punase värvi muutumine siniseks. Äripäeva ajakirjanikul jäi tõenäoliselt märkamata minu selleteemaline kirjutis juba 24. aprillil. Temani jõudis info 26. mail.

Paraku ei saanud ma Äripäeva artiklist ka rohkem teada kui ma ise üle kuu aja tagasi kirjutasin. Ainsana ehk selle väga kiire kättejõudmise, kus 31. märtsil esitatud kaubamärgi taotlus realiseeritakse juba kahe kuu jooksul. Mõnevõrra kahtlen Sampo Panga kommunikatsioonijuht Anneli Rõuk´i lubaduses, et 2. juunil on juba kõigil automaatidel ja pangakontoritel kasutuses uue kujundusega identiteet.
Ma ei ole info jagamise suhtes piiranguid teinud ega kavatse tegema hakata. Seega ajakirjanikud, lugege julgelt Rahajumala blogi, sest mõni kirjutis võib omada ka uudisväärtust. Vihje: siiani pole ajakirjanduses märganud viidet AS Delfi kuue kaubamärgi taotlemise kohta.

Äripäev 26. mai 2008

Minu kirjutis 24. aprillil 2008 https://rahajumal.wordpress.com/2008/04/24/sampo-pank-saab-sinise-logo/

Rahajumal kirjutas 24. aprillil

Lisa kommentaar

