Pärnu peletaja: 37 aastane Regina

Sitablogija Dumbuser enam avalikult ei kirjuta. Üritan siis täna ühe päeva tema rasket tööd teha ja tuua tähelepanu alla ülepäevituse tõttu Pärnu peletajaks valitud Regina loo. Suvemissi konkursil ei saanud keegi endast 20 aastat vanemana välja nägeva Regina Lindmaa vastu.

Kuid vaatame seda pilti, mis teeb inimese 20 aastat vanemaks. Kurvid suu umber? Lohud silmade all? Tompi hoidvad ripsmed? Jah, kõik kolm tunnust viitavad üheselt, et meil on tegemist keskeale läheneva naisolevusega. Pealegi on märgatav toiduvärvi üleannuse saamine, mis on põhjustanud naha värvitooni muutumist.

Näo domineerivamaks osaks on muutunud nina, mida altpoolt ilmestavad kurvilised põsed ja ülevalt piiravad silma sügavikud. Kogu tähelepanu juhitakse ninale!

Kuid aitab, mulle tuli südametunnistus külla ja käskis ära lõpetada vaid 17 aastase Regina Lindmaa kallal keele teritamise. Tegelikult see on siiski õnnetus, et Pärnu suvemissiks valitu näeb välja kui grillitud kuritsa ja minu nähtud Pärnu piigadest asub sama kaugel kui Kuu siit maalt vaadatuna.

Loeme parem mõningaid kommentaare Sopaga Laetud Õhtulehest:

Appi, kui vana näeb välja see 17aastane…nagu 30-aastane. Ei ole vaja nii ära grillida päikese käes…kole, kole!

See Regina on nagu vabrikust välja lastud mutant…

mulle üks grill piff, aga mitte nii vana :-)))))

Ehhee, milline grill-tibu – ise 17 aga välimus nagu 40-sel juba

Kas see on kumminaine??? Tundub küll teine lateksist olevat. Ja tõesti isegi selle lateks-naisele pakuks vanuseks vähemalt 35, kui mitte isegi enamat.

Kui sellised vampiirid saaksid nüüd ideaaliks mu pojale ja tütrele, siis mina tõmban küll endale nööri kaela. Ma näen 50-sena noorem välja kui see plika seal

Kuid loeme Regina elu kirjeldusi:

Kui palju aega pühendad oma välimuse eest hoolitsemisele (juuksurid, maniküürid, massaažid jms)?

“Kuus korra ikka käin juuksuris, aga muidu ma välimusele väga suurt tähelepanu ei pööra. Hommikul ripsmetušš ja huuleläige peale ning kõik – üleni ennast ei meigi, eriti suvel.”

Kas sinu jaoks on oluline kaubamärk või riiete mugavus?

“Mugavus kindlasti!”

Kui kallis on sinu kalleim pesukomplekt?

“See oli vist Triumphi pesu – natuke üle 1000 krooni.”

Mis on sinu suurim nõrkus?

“Minu nõrkus on päike! Ma olen alati liiga palju päikese käes ja pingutan sellega üle.

Tähelepanu pööraksin pesu küsimuse vastusele, kus ta väitis, et kaubamärki ei vaata, kuid selle järel nimetas pesu puhul kohe kaubamärgi. Lootust annab vähemalt tema tunnistus, et liialdab päikesega. Äkki saab oma 37. sünnipäevaks elukorralduse tasakaalu ja ei näe siis enam poole vanem ehk 74 aastane välja.

SLÕ artikkel: http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=290006 ja sealt on pärit ka fototöötlusega pilt Reginast

7 Vastust

  1. Siin võiks vaadata kuidas seda pilti on tehtud. Välk otse näkku ja asi korras. Mis sellisesest
    pildist ikka loota!

  2. Kuule, Dumbuser polnud mingi sitablogija, pigem nagu selline ropu suuga kirikuõpetaja, kes rappis lollust , laiskust, labasust ja nõmedust. Päris teravmeelselt seejuures. Kahju et ära lõpetas.

  3. eriti nunnu on siis kui see grillitud pind osati maha hakkab tulema.

  4. inimesed, mul on häbi olla teie liigikaaslane.

  5. […] Pärnu peletaja: 37 aastane Regina Sitablogija Dumbuser enam avalikult ei kirjuta. Üritan siis täna ühe päeva tema rasket tööd teha ja tuua […] […]

  6. See pilt on ületöödeldud. Ma olin sel õhtul seal kohal ja ta polnud sugugi pruunim, kui keegi teine võistleja.

  7. ilus tüdruk, mulle meeldib… seda enam, et olen teda näost näkku näinud

Lisa kommentaar

